Sürdürülebilirlik
Küresel birçok firma Sürdürülebilirliği iş süreçlerinin ve şirket stratejilerinin temel parçalarından biri haline getirmekte ve reklam, pazarlama faaliyetlerinde fazlasıyla yer vermekte. Ayrıca; araştırma, pazarlama, tasarım ve innovasyon, iletişim, halkla ilişkiler, reklam ve sosyal sorumluluk projelerinin önemi de anlatılacak.
Bu özel dosyada:
- Sürdürülebilirlik nedir?
- Neden sürdürülebilir olmalı?
- Sürdürülebilir marka olmanın markalar için avantajları veya dezavantajları nelerdir?
- Türkiye'deki sürdürülebilir markaların dünyadaki yeri ve önemi.
Bu alanda hizmet veren firmaların ürün ve markalarının tanıtmak için etkili bir platform sunan bu özel yayında ilan ve özel projelerinizle yer almak için lütfen reklam servisimizi arayınız.
Firmaların ürün ve hizmetleri için çok etkili bir platform sunan bu sayfalarda yer almak için lütfen bizi arayınız.
Saygılarımızla,
t: 0212 - 354 33 57 | f: 0212 - 354 40 20 | m: 0553 - 469 44 75
e: sevda.tunaboylu@turkuvazreklam.com.tr
t: 0212 - 354 33 94 | f: 0212 - 354 36 48
e: cem.guney@sabah.com.tr
t: 0212 - 354 38 77 | f: 0212 - 354 40 20