Müşteri Memnuniyeti ve Dijital Çözümler - Sabah Gazetesi
Müşteri memnuniyeti bütün işletmeler için gereklidir. Müşterilerinizi memnun ederseniz sadık müşterileriniz olur ve bu da işletmenizin başarısında ve sürekliliğinde en önemli kriterlerdendir. Peki, müşteri memnuniyetini nasıl ölçeceksiniz? Ve müşteri memnuniyetini nasıl arttıracaksınız?
Sabah Gazetesi, 22 Mayıs 2018 Salı günkü yayınında incelenecek özel dosyanın ismi "Müşteri Memnuniyeti ve Dijital Çözümler" olacak.
Türkiye baskısı yayımlanacak bu özel dosyada:
- Müşteri memnuniyeti nedir? Neden önemlidir?
- Müşteri memnuniyeti yönetim süreçleri.
- Dijital servis platformları.
- Etkili bir müşteri memnuniyeti anketi nasıl olmalıdır?
- İyi bir satış sonrası hizmet için 10 altın tavsiye.
Etkili bir tanıtım platformu sunan bu özel dosyasında ilan ve özel projelerinizle yer almak için lütfen reklam servisimizi arayınız.
Saygılarımızla,
t: 0212 - 354 34 64 | f: 0212 - 354 40 20 | m: 0545 - 874 29 28
e: burcu.uslu@sabah.com.tr
t: 0212 - 354 33 52 | f: 0212 - 354 40 20 | m: 0505 - 185 05 77
e: ceren.erdogan@sabah.com.tr
t: 0212 - 354 33 97 | f: 0212 - 354 36 48
e: pinar.guler@sabah.com.tr
34349 Balmumcu, Beşiktaş - İSTANBUL
t: 0212 - 354 38 77 | f: 0212 - 354 40 20